1 Ocak 2009 Perşembe

zonguldak soslu kebap

ZONGULDAK SOSLU KEBAP SEVENLER DERNEĞİ

uZonguldakta sürekli soslu kebap yemekten normalini böyle sanırdım :) istanbula önüme kebap geldiğinde nerede bunun sosu demiştim , onlar bana normalinin bu olduğunu bense soslu olduğunu söyleyip durduk.. Bana göre en güzeli bu şekilde :D

.bu kebap sadece zonguldak'ta ilçelerinde bile yok :) Bi arkadaş Ereğlide adana istemiş sosu olmayınca hani bunun sosu diye sorunca sen zonguldaktan mı geldin demişler :))))

biz bunu 1980 li yıllarda kuytu da yerdik sonra kilimli den ayrıldık geçenlerde sinop ta yeni bir resturant açıldı adana istedim fakat üzerine bolca sos dökün dedim garson zonguldak lımısınız deyince şaşırdım nerden analadınız dedim daha önce istanbulda çalışmış orada gelen tüm zonguldak lılar böyle istermiş şaşırdım

adana yada urfa yap pideyi bursa kayhan kebabı gibi ıslat ahanda zonguldak kebap
u

0 yorum:

Yorum Gönder